Water icon 28

Nodarbību apraksts

Vai treniņi grupā Tevi motivē izdarīt vairāk? Mēs piedāvājam plašu klāstu grupu nodarbībām:

  • Ūdenī: Aquafitmat, Ūdens aerobika, Peldētapmācības nodarbības, Zīdaiņu peldināšana;
  • Harmonijai (nodarbība miera iegūšanai, enerģijas līdzsvarošanai un ķermeņa lokanības uzlabošanai): Cigun, Hatha yoga, Pilates, PIYO, Vingrošana grūtniecēm, Vesela mugura;
  • Kardio (nodarbība fiziskās izturības attīstīšanai, sirds un asinsvadu nostiprināšanai un kaloriju dedzināšanai): Stepa aerobika, TRX, NTC, Core;
  • Spēkam (nodarbība muguras muskulatūras un vēdera preses attīstīšanai): TRX, Funkcionālais TRX, Pilates, Vispārattīstošā vingrošana skolēniem, NTC, Core.

Mūsu nodarbībās ir pieejams daudzveidīgs un profesionāls inventārs, lai katra nodarbība būtu unikāla un aizraujoša. Tavu motivāciju un cīņas sparu uzturēs grupas biedri, kā arī profesionāli treneri, kas neļaus padoties un īstajā brīdī motivēs Tevi izdarīt vairāk, jo Tu to vari!

Nekautrējies jautāt pēc palīdzības jebkuram Siguldas Sporta centra trenerim, lai atrastu sev piemērotāko nodarbību veidu! Uz grupu nodarbībām obligāta pieteikšanās, zvanot pa tālruni 25448860 vai 67973111.

_obd2994_web.jpg (69,45 KB)

_obd3122_web_1.jpg (72,75 KB)

_obd3096_web.jpg (71,16 KB)

grupu_nodarbibas_1.jpg (105,45 KB)

Vienas nodarbības apmeklējums Vingruma zālē Joga Aquafitmat
Pieaugušie 5.50 7.50 12.50
Skolēni, studenti un pensionāri, cilvēki ar speciālām vajadzībām* 5.00 7.00 12.00
Abonements Vingruma zālē Joga Aquafitmat
Abonements - 4 nodarbības, 1 mēnesis 20.00 30.00 30.00
Abonements - 8 nodarbības, 1 mēnesis 39.00 52.00
Abonements Vingruma zāle + peldbaseins kopā ar pirti - 4 nodarbības, 1 mēnesis 32.30 - -
Abonements Vingruma zāle + peldbaseins kopā ar pirti - 8 nodarbības, 1 mēnesis 60.80 - -
Abonements Vingruma zāle + peldbaseins kopā ar pirti - 12 nodarbības, 1 mēnesis 85.50 - -

 Ar Siguldas ID karti visiem pakalpojumiem 10% atlaide!

* Cena cilvēkam ar speciālām vajadzībām un viņa pavadonim. Apmeklējuma laiks nav ierobežots.


AQUAFITMAT ir vidēji augstas intensitātes intervālu grupu nodarbība lielajā peldbaseinā, kur tiek izmantoti speciāli piepūšamie fitnesa matrači. Izpildot dažādus vingrojumus uz matračiem, paralēli nepieciešama līdzsvara koordinēšana, kas rada papildus slodzi uz visām ķermeņa daļām. Treneris Andrejs Filipovs


CIGUN ir sena Austrumu veselības uzturēšanas sistēma, kas ļauj cilvēkam saviem spēkiem tikt vaļā no slimībām, atveseļoties un stiprināt veselību. Veselības sporta speciālisti iesaka ciguna nodarbības daudzos gadījumos, kad nepieciešams uzlabot veselību pacientiem ar hroniskām kaitēm un veselības traucējumiem, kā, piemēram, veģetatīvās distonijas un miega traucējumu gadījumā, balsta un kustību aparāta slimniekiem, pacientiem ar lieko svaru un senioriem. Trenere Fanija Šitca


CORE ir vidējas intensitātes treniņš dziļās muskulatūras, vēdera un muguras muskulatūras stiprināšanai, kā arī ikdienas kustību uzlabošanai, izmantojot gan inventāru, gan strādājot tikai ar savu ķermeņa svaru. Treneris Andrejs Filipovs


HATHA JOGA ir viens no jogas veidiem. Hatha joga ir vērsta uz fiziskā ķermeņa nostiprināšanu un apzināšanu. Vingrojumu kompleksu pamatā ir jogas pozas, elpošanas vingrinājumi, meditācija un apzināta ķermeņa atbrīvošana. Jogā strādājam gan ar muskuļiem – tā attīstot spēku un izturību, gan elpošanu un apziņu – tā mācot atslābināties un koncentrēties rezultātam. Jogas praktizēšana lieliski papildina spēka vingrinājumus trenažieru zālē, kā arī īpaši noderīga aktīviem sportistiem. Lai sporta nodarbībām būtu rezultāts, jāoptimizē cilvēka fiziskās spējas, aizkavējot noguruma iestāšanos fizisko slodžu laikā, dodot ķermenim iespēju atjaunoties. Trenere Karīna Gaide


NTC (Nike Training Club) ir vidēji augstas intensitātes nodarbība, kurā uzmanība tiek veltīta piecām svarīgākajām fiziskajām īpašībām – spēkam, kardio izturībai, ķermeņa centra nostiprināšanai, līdzsvaram un lokanībai. Programmu izstrādājuši profesionāli "Nike" zīmola pārstāvēti treneri, lai maksimāli motivētu sportotājus un fokusētu uz vislabākā rezultāta sasniegšanai. Treneris Andrejs Filipovs


PILATES ir vingrošanas sistēma visam ķermenim, kurā akcentēti nostiprina mugurkaula darbībai svarīgo dziļo muskuļu struktūru un attīsta šo muskuļu spēku un izturību, tajā pat laikā šī vingrošanas sistēma sniedz fizisko un emocionālo līdzsvarotību, možumu. Lielākā daļa vingrinājumu tiek izpildīti horizontālā stāvoklī, tā nodrošinot proporcionālu spēku sadalījumu visā ķermenī, pasargā no iespējamām traumām. Vingrinājumu izpilde var notikt bez speciāla aprīkojuma, tomēr tos iespējams dažādot, izmantojot pretestības gumijas, Pilates riņķi, dažāda lieluma bumbas vai Pilates rullīti. Pilates vingrinājumi ir adaptēti tā, lai tos spētu izpildīt jebkurš cilvēks, jebkurā fiziskajā kondīcijā. Fizioterapeiti, ortopēdi un sporta ārsti visa pasaulē ir atzinuši šīs metodes atzīstamos panākumus rehabilitācijā. Trenere Fanija Šitca


PIYO ir fitnesa nodarbība, kuras pamatelementi ir pilates vingrinājumi papildināti ar jogas asanām jeb pozām. Šie vingrinājumu kompleksi palīdz stiprināt muguras un vēdera muskulatūru, attīsta spēka un līdzsvara īpašības un uzlabo ķermeņa lokanību. Nodarbība ir vidējas intensitātes un ir piemērota sievietēm pēc dzemdību periodā. Trenere Ieva Ozoliņa


STEPA AEROBIKA ir vidējas intensitātes aerobā nodarbība, kurā tiek izmantotas speciālas platformas jeb soliņi ar maināmu augstumu. Nodarbības laikā tiek izmantotas hanteles ar vienkāršu horeogrāfiju, kas liek intensīvi strādāt sirdij, palīdz svara samazināšanai, attīsta izturību un kustību koordināciju. Uzmundrinošā mūzika neļaus pagurt un dos pozitīvu emocionālo lādiņu. Trenere Anita Baumane


TRX ir vidēji augstas intensitātes intervālu grupu nodarbība, kur tiek izmantota speciāla piekares sistēma un galvenais slodzes elements ir katra dalībnieka ķermeņa svars. Turoties ar rokām vai kājām pie speciālajiem rokturiem, iespējams izpildīt vairāk nekā simts dažādu funkcionālo vingrinājumu. Treneri Linda Līce un Andrejs Filipovs


ŪDENS AEROBIKA ir īpaši aktīvs sporta veids, jo izpildot vingrinājumus vienlaicīgi strādā visa ķermeņa muskulatūra. Šīs vingrošanas noslēpums ir ūdens blīvumā – visi vingrojumi, ko sportotāji izpilda ūdenī, prasa lielāku fizisko piepūli, tādējādi ļauj sadedzināt vairāk kaloriju un sniedz labāku rezultātu. Vienlaikus - vingrojumi ūdenī ir ķermenim saudzējošāki, jo samazinās slodze uz ķermeņa locītavām un sportotājs ir vairāk pasargāts no traumu riska. Grupu nodarbības ūdenī ir labs veids, lai katrs sportotājs varētu vingrot sev piemērotā intensitātē. Treneres nodarbībās variēs vingrojumu veidus un aktivitāti, un papildu vingrinājumiem ar ūdens pretestību, treniņa laikā plānots izmantot arī specializētu inventāru. Ūdens aerobika ir lielisks veids, kā atbrīvoties no dienā uzkrātā fiziskā noguruma un emocionālās spriedzes. Trenere Anita Baumane


VINGROŠANA GRŪTNIECĒM ir fizisko aktivitāšu komplekss, kas ļauj sievietēm sagatavoties dzemdībām, uzturot ķermeni labā formā grūtniecības laikā, saudzīgā veidā stiprinot kustību un balsta aparātu, apgūstot relaksācijas tehnikas un vingrinājumus pēcdzemdību periodam. Trenere Fanija Šitca


VISPĀRATTĪSTOŠĀ VINGROŠANA SKOLĒNIEM vecumā no 10 līdz 15 gadiem ir nepieciešama pareizas fiziskās attīstības uzlabošanai. Vingrinājumu komplekss iedarbojas uz organismu kopumā, veicina visa atbalsta un kustību aparāta harmonisku attīstību, nostiprina muguras muskulatūru, starplāpstiņu zonas muskuļus, vēdera preses un kāju muskulatūru, sekmē kustību koordinācijas veidošanos, ķermeņa kontrolēšanu, kā arī uzlabo dziļo muskulatūru un stāju. Nodarbība līdz 8 bērniem. Nodarbības ilgums 50 minūtes. Trenere Linda Līce

x

Nosūtīt ziņu