Water icon 28

Nodarbību apraksts

Vai treniņi grupā Tevi motivē izdarīt vairāk? Mēs piedāvājam plašu klāstu grupu nodarbībām:

  • Ūdenī:Ūdens aerobika, Peldētapmācības nodarbības, Zīdaiņu peldināšana, Veselības vingrošana ūdenī;
  • Harmonijai (nodarbība miera iegūšanai, enerģijas līdzsvarošanai un ķermeņa lokanības uzlabošanai): Cigun, Pilates, Vesela mugura, Zumba, Bodymind, VERVE, Stretching;
  • Kardio (nodarbība fiziskās izturības attīstīšanai, sirds un asinsvadu nostiprināšanai un kaloriju dedzināšanai): Stepa aerobika, TRX, NTC, Core, Power, Body bike;
  • Spēkam (nodarbība muguras muskulatūras un vēdera preses attīstīšanai): TRX, Funkcionālais treniņš, Pilates, NTC, Core.

Mūsu nodarbībās ir pieejams daudzveidīgs un profesionāls inventārs, lai katra nodarbība būtu unikāla un aizraujoša. Tavu motivāciju un cīņas sparu uzturēs grupas biedri, kā arī profesionāli treneri, kas neļaus padoties un īstajā brīdī motivēs Tevi izdarīt vairāk, jo Tu to vari!

Jautājiet pēc palīdzības jebkuram Siguldas Sporta centra trenerim, lai atrastu sev piemērotāko nodarbību veidu! Grupu nodarbības apmeklējums obligāti jārezervē mobilajā aplikācijā Bookla.

Visas nodarbības ir licencētas gan pieaugušo neformālās izglītības programmas, gan interešu izglītības programmas.

Cenrādis 

Nodarbību grafiks

_obd2994_web.jpg (69,45 KB)

_obd3122_web_1.jpg (72,75 KB)

_obd3096_web.jpg (71,16 KB)

grupu_nodarbibas_1.jpg (105,45 KB)

 Siguldas Sporta centrā pieejamās grupu nodarbības


BODY BIKE  nodarbības pie Anitas Baumanes. Nodarbībās uzsvars tiek likts gan uz tempa, gan uz slodzes veida maiņām, vienlaikus trenējot sirds, asinsvadu un elpošanas sistēmu, kā arī attīstot aerobo izturību. Treniņi noder tiem, kas vēlas samazināt sava ķermeņa lieko svaru. 


BODYMIND ir mierīga un harmoniska nodarbība, kuras laikā nostiprinās un stabilizējas paši dziļākie muskulatūras slāņi. Bodymind nodarbība iekļauj sevī stiepšanos, līdzsvara vingrinājumus un pareizu elpošanu, kā arī relaksāciju. Trenere Liena Ozoliņa Karnīte


CIGUN ir sena Austrumu veselības uzturēšanas sistēma, kas ļauj cilvēkam saviem spēkiem tikt vaļā no slimībām, atveseļoties un stiprināt veselību. Veselības sporta speciālisti iesaka ciguna nodarbības daudzos gadījumos, kad nepieciešams uzlabot veselību pacientiem ar hroniskām kaitēm un veselības traucējumiem, kā, piemēram, veģetatīvās distonijas un miega traucējumu gadījumā, balsta un kustību aparāta slimniekiem, pacientiem ar lieko svaru un senioriem. Trenere Fanija Šitca


CORE ir vidējas intensitātes treniņš dziļās muskulatūras, vēdera un muguras muskulatūras stiprināšanai, kā arī ikdienas kustību uzlabošanai, izmantojot gan inventāru, gan strādājot tikai ar savu ķermeņa svaru. Treneris Andrejs Filipovs


DINAMISKAIS STRETCHING jeb dinamiskās stiepšanās tehnikas pamatā ir izvēlētās ķermeņa ekstremitātes kustība pilnā kustības apjomā ar vairākiem atkārtojumiem, saglabājot muskuļu iestiepumu ļoti īsu brīdi. Laika gaitā jūsu sniegums uzlabosies, kā arī palielināsies kustības, pateicoties lielākai locītavu elastībai. Trenere Anita Baumane


FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ ir vidējas/augstas intensitātes nodarbība zālē dažādiem sagatavotības līmeņiem gan sievietēm, gan vīriešiem. Nodarbībā tiek iekļauti vingrinājumi, kas attīsta spēku, ātrumu, līdzsvaru, lokanību, koordināciju un izturību, tiek izmantots inventārs (hanteles, stepa solus, paklājiņus, aerobikas bumbas, līdzsvara platfotmas u.c.). Treneris Andrejs Filipovs


GRIP ir izaicinošs un intensīvs spēka treniņš ar svaru stieni, mūzikas pavadījumā, kurā tiek attīstīts muskuļu spēks un izturība. Nodarbības uzbūve īpaši izstrādāta tā, lai vienmērīgi attīstītu visas muskuļu grupas un veidotu izteiksmīgu ķermeņa reljefu. Individuāli pielāgojams svars GRIP pārvērš par fizisku izaicinājumu gan pieredzējušiem vingrotājiem, gan tiem, kuri vingrot uzsākuši nesen. Trenere Inese Miltiņa


GRŪTNIEČU VINGROŠANA ir nelielas slodzes nodarbības, kas palīdzēs stiprināt korsetes muskulatūru, iegurņa muskuļus un mugurkaulu. Tā sagatavo dzemdībām gan fiziski, gan psiholoģiski, uzlabo pašsajūtu un vingrošanas laikā tiek paaugstināts endorfīns (laimes hormons) asinīs, līdz ar to uzlabojas labsajūta un garastāvoklis. Vingrojumi palīdz veidot labu stāju, kas pozītīvi ietekmē elpošanu un uzlabo augļa apgādi ar skābekli. Nodarbībā drīkst piedalīties grūtnieces, sākot ar 12 grūtniecības nedēļu. Lai piedalītos šajās nodarbībās, nepieciešama ārsta izziņa. Trenere Krista Deičmane


LADYLIKE DANCE ir tās ir sievišķīgas dejas sievietēm. Treniņos iekustinām ķermeni, mācāmies dažāda veida horeogrāfijas un baudām laiku prom no visa cita! Dejojam gan mierīgākos deju ritmos, gan enerģiskos un dinamiskos. Tas ir laiks sev, kustībai un savam priekam! Trenere Anita Lielmane


NTC (Nike Training Club) ir vidēji augstas intensitātes nodarbība, kurā uzmanība tiek veltīta piecām svarīgākajām fiziskajām īpašībām – spēkam, kardio izturībai, ķermeņa centra nostiprināšanai, līdzsvaram un lokanībai. Programmu izstrādājuši profesionāli "Nike" zīmola pārstāvēti treneri, lai maksimāli motivētu sportotājus un fokusētu uz vislabākā rezultāta sasniegšanai. Treneris Andrejs Filipovs


PILATES ir vingrošanas sistēma visam ķermenim, kurā akcentēti nostiprina mugurkaula darbībai svarīgo dziļo muskuļu struktūru un attīsta šo muskuļu spēku un izturību, tajā pat laikā šī vingrošanas sistēma sniedz fizisko un emocionālo līdzsvarotību, možumu. Lielākā daļa vingrinājumu tiek izpildīti horizontālā stāvoklī, tā nodrošinot proporcionālu spēku sadalījumu visā ķermenī, pasargā no iespējamām traumām. Vingrinājumu izpilde var notikt bez speciāla aprīkojuma, tomēr tos iespējams dažādot, izmantojot pretestības gumijas, Pilates riņķi, dažāda lieluma bumbas vai Pilates rullīti. Pilates vingrinājumi ir adaptēti tā, lai tos spētu izpildīt jebkurš cilvēks, jebkurā fiziskajā kondīcijā. Fizioterapeiti, ortopēdi un sporta ārsti visa pasaulē ir atzinuši šīs metodes atzīstamos panākumus rehabilitācijā. Trenere Fanija Šitca


POWER ir konceptuāla grupu nodarbība mūzikas pavadībā, kas ir piemērota gan sievietēm, gan vīriešiem, kas vēlas trenēt visu ķermeni. Nodarbībā tiek izmantota stepa platforma, svaru stienis un svaru ripas. Pateicoties lielam atkārtojuma skaitam, POWER nodarbība lieliski trenē visu ķermeni, sadedzinot līdz pat 550 kalorijām stundā. Nāc un izaicini sevi! Treneris Andrejs Filipovs


STEPA AEROBIKA ir vidējas intensitātes aerobā nodarbība, kurā tiek izmantotas speciālas platformas jeb soliņi ar maināmu augstumu. Nodarbības laikā tiek izmantotas hanteles ar vienkāršu horeogrāfiju, kas liek intensīvi strādāt sirdij, palīdz svara samazināšanai, attīsta izturību un kustību koordināciju. Uzmundrinošā mūzika neļaus pagurt un dos pozitīvu emocionālo lādiņu. Trenere Anita Baumane


STRETCHING nodarbība apvieno stiepšanās vingrinājumus, kurā tiek stieptas visas muskuļu grupas, kas ir ļoti nepieciešams pēc jebkuras fiziskās slodzes. Nodarbība pamatā ir vērsta uz lokanību, bet tajā pašā laikā tā uzlādē visu ķermeni ar pozitīvo enerģiju. Trenere Anita Baumane


TABATA ir ir augstas intensitātes nodarbība, kuras laikā ķermeņa muskuļi ir nepārtrauktā tonusā, pateicoties ātrām un īsām kustībām, un atjaunojošām pauzēm. Nodarbība uztur augstu sidrsdarbības ritmu un dedzina vairāk kaloriju īsākā laikā. Trenere Liena Ozoliņa Karnīte


TRX ir vidēji augstas intensitātes intervālu grupu nodarbība, kur tiek izmantota speciāla piekares sistēma un galvenais slodzes elements ir katra dalībnieka ķermeņa svars. Turoties ar rokām vai kājām pie speciālajiem rokturiem, iespējams izpildīt vairāk nekā simts dažādu funkcionālo vingrinājumu. Treneri Anita Baumane un Andrejs Filipovs


ŪDENS AEROBIKA ir īpaši aktīvs sporta veids, jo izpildot vingrinājumus vienlaicīgi strādā visa ķermeņa muskulatūra. Šīs vingrošanas noslēpums ir ūdens blīvumā – visi vingrojumi, ko sportotāji izpilda ūdenī, prasa lielāku fizisko piepūli, tādējādi ļauj sadedzināt vairāk kaloriju un sniedz labāku rezultātu. Vienlaikus - vingrojumi ūdenī ir ķermenim saudzējošāki, jo samazinās slodze uz ķermeņa locītavām un sportotājs ir vairāk pasargāts no traumu riska. Grupu nodarbības ūdenī ir labs veids, lai katrs sportotājs varētu vingrot sev piemērotā intensitātē. Treneres nodarbībās variēs vingrojumu veidus un aktivitāti, un papildu vingrinājumiem ar ūdens pretestību, treniņa laikā plānots izmantot arī specializētu inventāru. Ūdens aerobika ir lielisks veids, kā atbrīvoties no dienā uzkrātā fiziskā noguruma un emocionālās spriedzes. Trenere Anita Baumane


VESELĪBAS VINGROŠANA ŪDENĪ ir zemas un vidējas intensitātes vispārējs ķermeņa treniņš, kurā tiek kombinēta aerobā un spēka slodze, lai nostiprinātu muskulatūru, veicinātu asinsriti, uzturētu vai uzlabotu kustību apjomu locītavās, samazinātu ķermeņa svaru, uzlabotu vispārējo fizisko sagatavotību. Vingrošana baseinā ir īpaši piemērota cilvēkiem ar palielinātu svaru, locītavu un mugurkaula problēmām, jo ūdens cēlējspēka ietekmē būtiski samazinās gravitācijas ietekme uz ķermeni, tādējādi atslogojot locītavas, lai kustības varētu būt brīvākas, vieglākas un ar lielāku amplitūdu. Vingrojot ūdenī, samazinās arī traumatisma risks, paātrinās vielmaiņa, mazinās fiziskais un emocionālais saspringums, uzlabojas garastāvoklis. Vingrošanas nodarbība baseinā ir piemērota cilvēkiem dažādā vecumā un ar dažādiem fiziskās sagatavotības līmeņiem. Trenere Krista Deičmane


VERVE  uzlabo lokanību un nostiprina dziļo muskultūru. VERVE programma pārliecinoši ierindojas to treniņu sarakstā, kas var kļūt par ikviena pirmo treniņu, atsākot vingrošanas gaitas. Līdzsvarojošs treniņš, kurā apvienoti labākie Yogas un citu Body&Mind sistēmu vingrinājumu pamatprincipi! VERVE palīdz ķermenim atjaunoties pēc intensīvas slodzes, kā arī iepazīstina ar kustību prieku visus iesācējus. Trenere Inese Miltiņa


VESELA MUGURA nodarbība izstrādāta tā, lai dalībnieki iegūtu zināšanas par fizisko aktivitāšu nozīmīgumu cilvēka veselības profilaksē, apgūtu iemaņas motorās kontroles vingrojumos, spēka vingrojumos un līdz ar to uzlabotu savas vispārējās fiziskās īpašības. Nodarbību programma izstrādāta un tiek piedāvāta cilvēkiem ar jebkādu fizisko sagatavotību. Trenere Krista Deičmane


VISPĀRATTĪSTOŠĀ VINGROŠANA SKOLĒNIEM nodarbībās tiks strādāts galvenokārt uz ķermeņa balsta un kustību sistēmas stiprināšanu un harmonisku attīstību. Galvenā uzmanība tiks vērsta uz spēka vingrojumiem visām muskuļu grupām un skolēnu izpratni par pareizas stājas stereotipu. Papildus spēka vingrojumiem tiks veltīts laiks arī to muskuļu grupu stiepšanai, kurām ir tendence saīsināties un saspringt, tiks attīstītas arī koordinācijas un līdzsvara spējas. Skolēnu stāju visvairāk bojā ilgstoša, vienveidīga, statiska poza, piemēram, sēdēšana pie televizora, datora, galda un tamlīdzīgi. Tas veicina kustību un balsta sistēmas funkcionālo traucējumu veidošanos, kas būtiski pasliktina arī sirds un asinsvadu, elpošanas, nervu sistēmas funkcionālās spējas. Vingrošana ne tikai veido pareizu un veselīgu stāju, bet iedarbojas uz organismu kopumā, veicina visa ķermeņa sistēmu pareizu un veselīgu darbību un attīstību. Vispārattīstošā vingrošana ir labs veids kā veidot pareizas stājas stereotipu un labu ķermeņa kompozīciju arī tiem skolēniem, kuri jau trenējas kādā sporta veidā, jo, kā novērots Siguldas Sporta skolas audzēkņu veselības pārbaudēs, lielai daļai audzēkņu ir izteikti vai mazāk izteikti stājas traucējumi. Vispārattīstošās vingrošanas nodarbības ir labs veids kā papildināt savas ikdienas aktivitātes. Trenere Krista Deičmane


ZUMBA  ir fitnesa virziens, kura pamatā ir Latīņamerikas dejas, radies deviņdesmito gadu sākumā Kolumbijā. Zumbas nodarbības notiek aerobajā zonā, apvienojot augstas intensitātes un zemas intensitātes deju kustības, vienlaikus saglabājot  ballītes” atmosfēru visu treniņa laiku. Zumba nostiprina visu ķermeņa muskulatūru. Trenere Liena Ozoliņa Karnīte

x

Nosūtīt ziņu